Nem elég a szakmájában profinak lennie…

Orvosként
hogyan szeretné kialakítani a marketingjét?

Legyen ott, ahol betegei keresik

Egyre többen keresnek egészségügyi ellátást az interneten. A magán szakorvosi rendelésektől kezdve a fogorvosokig a piac tele van a versenytársakkal.

Az emberek 70%-a a laptopját, PC-jét vagy mobilkészülékét használja, ha fáj a foga, romlott a látása, vagy akár egy megelőző szűrővizsgálatra jelentkezne. Szeretnének találni valakit, akiben megbízhatnak.

Ma már a fogyasztók döntő többsége úgy véli, hogy egy weboldallal rendelkező vállalkozás hitelesebb, mint a nélkül.

Építsen hitelességet

N

A jó weboldal informatív és egyszerű, tartalmaz minden fontos információt, ezáltal bizalmat kelt az érdeklődőben. Nem szabad figyelmen kívül hagyni azt a tényt, hogy az első benyomás sosem a személyes találkozáskor kezdődik, hanem amikor a potenciális ügyfél felkeresi a vállalkozás weboldalát.

N

A jövőbeli betegek a weboldalon mindent megtudhatnak Önről és eldönthetik, megfelelő orvos-e számukra. Ha nincs elérhető információval rendelkező honlapja, akkor a potenciális betegek másik orvost fognak keresni.

N

A blogolás egy remek módszer az egészségügyi vállalkozás értékesítésére. A tájékoztató és magas színvonalú blogok bemutatják az orvos szakértelmét, és értéket képviselnek a potenciális betegek számára. Megmondhatja ezeknek a jövőbeli pácienseknek, miért bízzanak meg szakértelmében. Megoszthat információkat, oktathatja és kapcsolatba léphet közönségével személyes szinten. Ezáltal csökkenti a potenciális ügyfelek információhiányát, és bemutathatja vállalkozását empátiás és megbízható szolgáltatóként.

Online marketing
az egészségügyi szakemberek weboldal tervezéséhez

A helyes orvosi weboldal tervezés elengedhetetlen, ha versenyelőnyre akar szert tenni. A honlapnak észszerűnek kell lennie a célközönség számára, egyértelmű navigálással, és meg kell tudni győznie azokat a potenciális betegeket, akik véleménye szerint Ön az az orvos, akiben megbízhatnak.

N

Weboldal-fejlesztésem célja az esztétika és a funkcionalitás ötvözése. Nem elég, ha egy weboldal klinikai megjelenésű, a különböző eszközökön is jól kell megjelennie. Ez az oka annak, hogy az érzékeny tervezés kulcsfontosságú legyen, különösen, mivel sok látogató a mobilján keres információkat.

N

A potenciális ügyfelek szeretnének többet megtudni az egészségügyi vállalkozásokról, különös tekintettel a nyitvatartási időre, a megközelíthetőségre, a parkolási lehetőségre és a címadatokra. A hangsúlyt a helyi keresésekre kell fektetni, hogy segítsen a célközönségnek megtalálni a vállalkozást.

N

foglalkozom a honlap használatának felhasználói élményével is, biztosítva ezzel, hogy a weboldal megfelelő működjön és jó felhasználói élményt nyújtson.

N

a jó megjelenítés és esztétikai értékek biztosítása érdekében folyamatosan konzultálok a tartalmi igényekről. Célom egy olyan honlap létrehozása, amely valóban képviseli szaktudását és arra készteti a betegeket, hogy Önt válasszák orvosuknak.

Inspirációk

egészségügyi vállalkozások weboldal tervezéséhez

Divi elrendezések az Elegantthemes-től

Kezdjük el a projektünket

+36 25 225 4955

}

H-P: 8.00 - 18.00

Visszahívhatlak?

Szeretnék beszélni Veled arról, hogyan tudjuk megvalósítani az együttműködésünket.
Várom az üzeneted.

12 + 7 =

p

Az űrlap kitöltése nem jár semmilyen kötelezettséggel. Ha érdekes számodra a szolgáltatásom, bátran töltsd ki és beszéljünk a felmerülő kérdéseidről. Ráérsz azután dönteni. Bízom benne, hogy hamarosan együtt dolgozhatunk.