Nem elég a szakmádban profinak lenned…

Könyvelőként
hogyan szeretnéd kialakítani a marketinged?

Legyél ott, ahol ügyfeleid keresnek

Elmúltak azok az idők, amikor a szájról szájra reklám elég volt. Ha valaki könyvelőt keres, nagy valószínűséggel először megkérdezi ismerőseit és ajánlás után ellenőrzi az ajánlott szakember weboldalát. Ha ilyen nincs, akkor tovább keres. Ne add meg ezt az esélyt nekik, ne légy láthatatlan.

Ma már erős digitális jelenlétre van szükség, amely nagyszerű honlapot igényel, amely értékes üzleti lehetőségeket teremt azáltal, hogy megkülönbözteti  a könyvelő irodát a versenytársaktól, felhívja az ügyfelek figyelmét és arra készteti a látogatókat, hogy kapcsolatba lépjenek a céggel.

 

Építsd meg a hitelességed

N

A jó weboldal informatív és egyszerű, tartalmaz minden fontos információt, ezáltal bizalmat kelt az érdeklődőben. Nem szabad figyelmen kívül hagyni azt a tényt, hogy az első benyomás sosem a személyes találkozáskor kezdődik, hanem amikor a potenciális ügyfél felkeresi a könyvelő iroda weboldalát.

N

A leendő ügyfelek elsősorban azt akarják tudni, mielőtt kapcsolatba lépnének egy könyvelővel, hogy megvan-e az a készség és a szakértelem, hogy a legjobban szolgálják érdekeiket.

N

A blogolás a könyvelők számára márkaépítés szempontjából előnyös. A kiváló minőségű tartalom bizalmat teremt és bemutatja szakértelmed. A könyvelők tartalommarketingje informatív blogbejegyzéseket tartalmaz a kulcsfontosságú könyvelési témákról, sajtózközleményeket a legújabb pénzügyi fejleményekről, gazdasági jogszabályok értelmezéséről és akár vezető szakértők vendégbejegyzéseit.

Online marketing
a gazdasági szakemberek weboldal tervezéséhez

A helyes könyvelő weboldal tervezés elengedhetetlen, ha versenyelőnyre akarsz szert tenni. A honlapnak ésszerűnek kell lennie a célközönség számára, egyértelmű navigálással, és meg kell tudni győznie azokat a potenciális ügyfeleket, hogy az a könyvelő vagy, aki szaktudásával ki tudja szolgálni igényeiket.

N

Weboldal-fejlesztésem célja az esztétika és a funkcionalitás ötvözése. Egyaránt fontos, hogy tükrözze a könyvelő iroda arculatát, ugyanakkor minden eszközön is jól kell megjelennie. Az emberek gyakran útközben keresnek szolgáltatásokat, így a weboldalnak reagálónak és optimálisnak kell lennie a különböző platformokra. Mivel egyre több ember használja a mobilt böngészéshez, így a weboldalt ezt szem előtt tartva kell megtervezni.

N

A potenciális ügyfelek szeretnének többet megtudni cégedről. Speciális oldalakat készítek minden szolgáltatáshoz. Az adózási lehetőségek, vállalkozási formák alapján egy könyvelő irodának több szakterülete is lehet, különféle szolgáltatásokat kínálhat. A célom az, hogy ezeket a szolgáltatásokat kereső emberek minél gyorsabban megtalálják az információt, amire szükségük van. A legjobb eredmény elérése érdekében minden egyes szolgáltatást egyértelművé kell tenni, egyszerű, átlátható navigációval.

N

foglalkozom a honlap használatának felhasználói élményével is, biztosítva ezzel, hogy a weboldal megfelelő működjön és jó felhasználói élményt nyújtson.

N

a jó megjelenítés és esztétikai értékek biztosítása érdekében folyamatosan konzultálok a tartalmi igényekről. Célom egy olyan honlap létrehozása, amely valóban képviseli a gazdasági-számviteli szaktudást és arra készteti az ügyfeleket, hogy kapcsolatba lépjenek az irodával.

Inspirációk

könyvelők weboldal tervezéséhez

Divi elrendezések az Elegantthemes-től

Kezdjük el a projektünket

+36 25 225 4955

}

H-P: 8.00 - 18.00

Visszahívhatlak?

Szeretnék beszélni Veled arról, hogyan tudjuk megvalósítani az együttműködésünket.
Várom az üzeneted.

6 + 2 =

p

Az űrlap kitöltése nem jár semmilyen kötelezettséggel. Ha érdekes számodra a szolgáltatásom, bátran töltsd ki és beszéljünk a felmerülő kérdéseidről. Ráérsz azután dönteni. Bízom benne, hogy hamarosan együtt dolgozhatunk.